فرگوسن عجله ای برای بازگشت رونی ندارد
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

فرگوسن عجله ای برای بازگشت رونی ندارد

رونی در حال حاضر در سالن بدنسازی باشگاه به تنهایی تمرین می کند و پزشکان تیم بیش از هر چیز نگران عفونت پای او هستند. به همین دلیل بانداژ پای او را هر روز عوض می کنند.

با این مصدومیت، رونی دیدار فردا شب تیم ملی انگلیس مقابل مولداوی در مقدماتی جام جهانی را از دست خواهد داد. انی در حالی است که رونی در دیدار مقابل فولام نیز در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار نداشت و این نگرانی وجود دارد که این مصدومیت، بیش از پیش به جایگاه او در تیم منچستریونایتد ضربه بزند.

فرگوسن هفته گذشته گفته بود:" این مصدومیت شاید برای او سبب خیر شد زیرا اکنون می تواند روی آمادگی بدنی اش تمرکز کند. او خودش گفته بود که به چند بازی نیاز دارد تا به آمادگی مطلوب برسد و من می خواستم در دیدار با فولام در الدترافورد از فن پرسی استفاده کنم. البته می دانم که او هم 100 درصد آماده نبود اما واقعا نمی توانم از هر به طور همزمان استفاده کنم."

Rooney injury - Fulham



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.lxb.ir

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

فرگوسن عجله ای برای بازگشت رونی ندارد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog